22:a Mars

................morgon kaffe ute på alltan,härligt!



Sedan åkte vi till Klutmarksbacken med Carlssons i det underbara vårvädret. 

(här kommer ett foto på Liam & Tilde i backen)

På afton åkte jag och Henke till Nicke (min arbetskamrats Kattas man) som fyllde 40 år idag. Det med en tår i ögovrån man far dit varje gång. Och det första man möter när man kliver in i hallen är det jättefina fotot på Katta. På något konstigt sätt så måste jag varje gång titta en stund på kortet och säga lite tyst:
-Hej Katta!
Det känns som bättre då och inte lika tomt. Jag saknar henne så enormt mycket. Hon finns ju som där, fast ändå inte. Nicke har gjort jättefint utmed hennes fotot.
Det är ljus, en vit lilja, versen jag skrev ut till hennes minnesstund och begravning.
På fotot hänger även hennes guldkjedja med ett guldhjärta.
Som sagt hon "hälsar"  en "välkommen" varje gång man kliver in i hallen med hennes fina leende på fotot.
Iallafall så gav vi Nicke en AIK tröja med 40 och Wiklund på ryggen. Jag kan säga att han blev jätteglad. Vi bjöds på fika och var väldigt mätta när vi åkte därifrån.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Du ser lite frysen ut :)

kram

2009-03-23 @ 17:12:04
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0