21:a Mars

.......vilket vackert vår väder det har varit idag. Idag hade jag sagt att Tilde & Alexandra skulle vara klara kl13. Dom visste inte vad som skulle hända. Henke var nämligen bjuden på killmiddag. Det är Kenneth som har bjudit in 5 st vänner till denna killmiddag med hockey. Där det absolut inte fick vara några brudar. Så därför tänkte jag att perfekt, då går jag och tjejerna på bio. Och det gjorde vi oxå. Vi såg Hundpensionatet.
Kan lova att alla som satt i biosalongen hade en tår i ögonvrån.



Efter bion bjöd Min underbara vän Marina mig och Tilde på middag.
Tusen tack det var jätte gott, trevligt och snällt gjort!
Här skålar Tilde & Kewin


Idag var Veonica & Roger och hämtade sin vagn i Umeå. Håller tummarna på att den var fin.
Och att allt har gått bra med bil körandet.

Och mamma! Du är varmt välkommen varje fredag :-) och du ska inte måsta sy varje gång (fniss)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska ju göra rätt för maten har vi fått lära oss som barn.kram

2009-03-21 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0