20:e Mars

.........skickade tjejerna till skolan och gick sedan och slöade framför TV:n fram till klockan 10. Då tog jag mig ett varmt och skönt bad med "Kamomill olja" som jag har köpt på Daggdroppens SPA. Måste varmt rekomendera det. Jätte skönt för kroppen. Men man får max vara i badet 10-15 min.



Sedan fick jag en glad överraskning. Min lillebror och svägerska kom och hälsade på. Jag rörde ihop en sockerkaka och väntade in mormor som även hon skulle komma hit. Varmt välkomna hit nästa fredag oxå.



Tänkte även hinna med att träffa Veronica men hon hade full späckat schema så hoppas att det blir under helgen. Hon skulle bla bjuda fritidsbarnen på glass eftersom Liam slutar nu. Sedan skulle dom äta kinamat, igen! Carlsson filuren kommer att få snea ögon av all kinamat. Men vi är ganska duktiga på att äta det oxå på fredagar, lätt och enkelt när man inte vill stå vid spisen.

Tack mamma för din hjälp. Du vet ju att jag och symaskinen inte är goda vänner. Så det är bra att du kommer och hjäpler mig med att sy.

Här kommer lite bilder från toan:



Hoppas förresten att du har haft en bra vecka och att du får en fin början på helgen.

Kommentarer
Postat av: mamma

okej,jag kan komma alla fredagar,hihi vad less ni skulle bli

2009-03-20 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0