2 Mars Ont i huvudet!

Idag ville tjejerna ha en riktig slöar dag och INTE göra nått. Bara gå i pyjamas hela dagen. Jag tänkte att det må väl vara, dom har ju sportlov och vädret är ju inte det bästa. Veronica ringde och frågade om vi skulle hänga med till Klutmark. Men jag tyckte vädret var för tråkigt. Men det var inte för dåligt att gå på stan. Blir nog aldrig för dåligt väder för lite shopping. Men när jag kom hem hade då tjejerna klätt på sig samt varit ute 1 timme.

Idag har jag haft min huvudvärk som jag alltid får när jag är ledig. Varför? Det är så jäkla jobbigt att en hel dag ska gå till att man inte vill eller orkar någonting. Kan det vara detta som kallas spänning huvudvärk? Skulle tro det! Eller kan det vara att på jobbet dricker jag 10 koppar kaffe, medans då jag är hemma kanske bara dricker 5.

Har just varit och hämtat hem Kim & Marcus från några brudar. Sedan blev det månadspengsutdelning till dom alla. Eftersom Kim hade förlorat halva sin månadspeng pga vissa orsaker så börja han genast att förhandla. Han kommer att bli duktig på att förhandla sin lön som vuxen. Men med sin mamma går det inte......eller? Det roliga var att han genast ville samla ihop mer plus inför nästa mars månadspeng. Så han gick genast ut och skottade. Och jag måste verkligen berömma honom när det gäller skottning. Man kan tro att det är Henke som ha skottat......raka kanter och all snö är borta samt sopat på altan.
Som dom säger "Äpplet faller inte långt från päronträdet", man blir som dom man lever med hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0