17:e Mars

......jag vet en som var trött imorse. Jag vet även en som jag gav läkerol. Jag vet även en som inte var kör duglig imorse. Han börjar på H och slutar på enke. Då vet ni! Jag kan säga att jag var inte glad då jag ringde hem honom kl 01,40 inatt och frågade vars han var? Nu visste jag i och för sig det men ändå! Har man inte något hemgångshov själv så måste ju någon ringa hem honom. Han var nämligen på Aurum och firade segern......Det var väl helt okej, men......inte när han kommer hem och skall spela nykter. Det kan reta gallfeber på mig. Speciellt när han bara skrattar och tycker att allt är ju lungt! Jag drack ju bara 3 öl....eller var det 4? Just ja, en whiskey.....eller var det 2? Men det är ju klart att det skall firas det var ju 31 år sedan och 6 perioders väntan. Tack Roger att du körde idag.....när inte vissa andra var kördugliga.
Inte alltid man måste se till att chefen kommer sig på jobbet hihih

Idag åkte Kim till fjällen med sin pappa och hans klasskompis Marcus fick oxå följa med. Hoppas dom kommer att ha bra väder och att dom kommer hem utan brutna ben.

Nog om det. Ikväll var vi och hälsa på Anna & Per. Dom har flyttat in till stor staan. Tilde blev på nyårsafton väldigt förtjust i deras dotter Emilia. Nu blir det roligare för nu kan dom börja vara med varandra när dom bor närmare.
Dom bodde jättefint. Hoppas dom kommer att trivas.

Deras lilla kille Leon


Tilde och Emilia sitter och ritar.

Alexandra och Leon.


Vad är det som händer med luften som vi andas in? Det sprutar bebisar överallt just nu. Linda på jobbet har fått en liten Emil, Carlsson´s väntar sin 3:e, Anna & Per har Leon, lillebror & Carro väntar smått. Och nu har jag fått veta en till som väntar smått. (hemligt så jag kan inte nämna något namn) men så himla kul! Man kan ju verkligen fundera vad det är som händer? Är det luften? Med andra ord så behöver inte jag och Henke tänka på att skaffa en till, för vi kan ju sköta jämt om vi vill. Och sedan bara lämna tillbaks dom när dom skriker. För just nu så är vi ju omringade av små söta goa bebisar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,dessa AIKfans,det är väl inget att fira hela natten,var du snäll å körde han till jobbet då?

2009-03-17 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0