16:e Mars

.....ikväll gäller det. Vinna eller försvinna. Jag hoppas att alla verkligen håller tummarna för Skellefteå AIK.

Vår toa är snart färdig..... och äntligen kan man kissa på toan nere. För något annat gör ju vi tjejer inte, eller hur?
"Tjejer gör ju inte sånt"
Idag kan man även ta sig en skön dusch där. Det är ju faktiskt lite bökigare att duscha i ett badkar, och man kan ju inte bada jämt. Eller hur Roger? Känner nog ingen som badar så mycket som han. Men då luktar han ju alltid gott oxå hihih
 
Så det som nu saknas är bänken till tvättstället som Henke skall göra. Tur man har en händig karl. Annars skulle alla mina projekt bli dyra. Skulle aldrig klara av att ha en karl med tummen mitt i handen. Han som var och hjälpte oss med rören idag sa att Henke hade gjort ett bra jobb och att det skulle ha kostat en hel del om han hade lejt jobben. Och tur är ju att Henke inte kan skicka en faktura.......för då går ju räkningen till honom själv hihihih

Kommentarer
Postat av: sandra

jo han leker kanske med kurt, men inte med hans mamma.. för hon ligger då i mitt knä just nu.

2009-03-16 @ 20:19:38
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0