13:e Mars

....fredagen den 13:e. Men ingen otur än så länge men dagen är ju inte slut ännu. Idag kom Alexandra hem från sin pappa. På fredagar har jag alltid fredagsfika med barnen. Det är en rolig grej som vi har kört ett tag nu och jag kan utan tvekan säga att det är uppskattat av barnen. Idag var vi på coop och fikade. Försökte få med Veronica men hon skulle vara hemma och vila.
 
Jag har köpt en ny lampa idag, tror att jag ska ha den i hallfönstret. Men jag vet inte ännu. Kanske jag skulle köpra 2 st till och ha dom ovanför köksbordet. Henke ligger utmed mig i soffan nu när jag skriver. Hn suckade just. Undra vad han suckade över? Det är ju inte så jobbigt att sätta upp en lampa hihihi....förstår inte vad han suckar för? Vill inte fråga heller (fniss)

Kim och hans kompisar Marcus & Jonte har just gått iväg till ett disco. Inget mys med mamma tydligen.

Kim och hans kompisar ( bilden inte tagen idag)
Jag hann inte ta en bild på dom innan dom gick iväg.


Henke ska sätta upp handukstorken idag. Lägger in en bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0