12:e Mars

......jaha AIK gick och förlorade, suck! Men på lördag blir det spännande. Jag har kanske, jag säger bara kanske, tänkt gå på den matchen. Men det är nog mer det dom bjuder på som lockar än matchen hiihi

Idag blev jag verkligen glad. För att inte säga Kim. Det var en stolt kille som kom hem från skolan idag. Fröken hade nämligen skickat med honom en lapp hem. Han fick jättemycket berömm över att han hade jobbat så otroligt bra hela skoldagen, varit trevlig mot alla mm. Jag kan säga att det var en kille som somnade med ett leende på läpparna. Och det gör nog hans mamma oxå.
Det är ju faktiskt väldigt viktigt att man som fröken även kan ge ros och inte bara ris.


Jag tänkte idag när jag tog kort på Henke. Antingen tror folk att han är en linslus som är med på så många kort eller så tror dom att det är han som gör alla projekt här hemma. Kan ju vara en sanning att han gör dom men att det är jag som hittar på dom.....och det kan vara oootrrrooliigt jobbigt ibland (fniss) Jag kan säga svaret: han är en linslus!


Och så här fint blev slut resultatet.
Det bästa är att det inte blir några spikhål i väggen.
Skulle kunna ha "vägg ord" i köket oxå.....hm vad ska man då sätta dit för något?

Kommentarer
Postat av: mormor

säg till Kim att mormor är stolt när han får såna lappar med sig hem från skolan kram

2009-03-13 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0