10:e Mars

......tack till alla er som tycker att min lampa i vardagsrummet var snygg. För väl se när den hamnar på blocket hihih.
Det har varit en lugn dag på jobbet idag så jag har suttit med hotellinformation till rummen. Trodde att det skulle vara tråkigt men kom ganska snabbt på att det var ganska kul.
Ännu trevligare belv dagen när en av mina arbetskamrater kom fram och sa:
-Tack Jenny för allt du gör för oss på jobbet! Du lyssnar och vill alltid att alla ska må bra.
En sån kommentar vill man verkligen höra och önskar att alla skulle få höra.
Det är en sdan dag man går trallande från jobbet och bara längtar till nästa dag.


Henke och vår egen lilla Micke (okej, Per & Marinas oxå) har jobbat med toan idag. Det har kommit dit en toa, men man kan inte göra sina behov där ännu. Samt att duschväggen har kommit på plats. Spännande att se den eftersom vi har beställt den på en internetsida: folkduschen
Vår duschvägg heter Duschhörna 80x80x190 cm - Semirund i klart glas Artikelnr: Gun80K och kostade 3650:- fraktfritt och framkört till dörren. Väldigt enkelt, billigt och smidigt. Det som jag hade som krav var klart glas och handtag inte knoppar. Jag är ju kvinna och vet ju hur jag vill ha det hihihih



Kommentarer
Postat av: mormor

SNYGGT jag vill ochså ha fint

2009-03-10 @ 21:33:29
Postat av: sandra

snyggt hurru!

2009-03-11 @ 10:24:24
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Andreas

Snyggt...

2009-03-11 @ 16:59:55
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0