Vilken blomsterdag

Idag har jag fått 2 blommor. Så idag känner jag mig så glad. Det är av 2 goa vänner, som vill visa ett litet tack. Vad jag har gjort? Jag har bara funnits där som en vän.

Först fick jag liljor av Veronica.

Sedan fick jag Dagens Ros av Marika.

Båda blommorna betyder lika mycket för mig. Och det ända jag har gjort är att ha varit en vän som har ställt upp.
Tusen tusen tack. Jag blev jätte glad över båda.

En riktig vän sviker inte

En riktig vän står där på din sida vad som än händer. En riktig vän skäller inte på dig när du gör fel. En riktig vän hjälper dig när du behöver hjälp. En riktig vän kramar om dig när du mår dåligt och peppar dig när du har det svårt. En riktig vän blir inte sur om du säger vad du tycker. En riktig vän litar på dig även fast det du säjer verkar otroligt. En riktig vän vet hur du känner, utan att du behöver säja något. Men det finns en sak som är mycket viktigare än alla de andra.
En riktig vän sviker inte.

Kommentarer
Postat av: Marika

Det du gjorde för Rebecca betyder lika mycket för mig, så är det när man är mamma. En riktig vän ser till att hjälpa när det behövs,det gjorde du! Fast vi nyss har lärt känna varandra. En del säger så mycket, men sen när det väl kommer till kritan betyder orden inte lika mycket...

Kram till dig min vän!

Marre.

2009-06-22 @ 22:55:10
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas hon kommer att trivas. Som jag sa till dig så är väldigt mycket dom här 2 dagarna. Lite kaos kan man med ett annat ord utrycka sig. Det dyker säkert upp mer tillfällen för henne att jobba både i sommar och till hösten, om hon vill. Kram till dig oxå min vän // Jenny

2009-06-23 @ 07:54:48
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0