Vem frös idag?

Idag har Skellefteå haft den högsta värmen i hela detta avlånga land. Givetvis så fick vitbergsbadet besök av oss även idag. Det var jag, Tilde, Lucas,Liam,Veronica, Ida, Marika, Terese och Jakob. Idag var det t.o.m så varmt att jag tog mig flera dopp. Det var så skönt att svalka ner kroppen utemellan.

Tilde ska sova över hos sin kompis Ida. Som jag skrev tidigare en dag. Man kan tror att hon har flyttat dit. Snart börjar dom väl kräva oss på underhåll och barnbidrag (fniss)

Vi andra åkte till gammelmorfars och firade Olle som fyllde år. Jag beundrar dom så otroligt mycket alltid så pigga och glada. Och framför allt så underbart snälla mot allt och alla. Gör verkligen aldrig någon skillnad mellan Tilde, Alexandra och Kim Alla 3 är lika mycket värda. Fastänn Kim och Alexandra inte är deras riktiga barnbarnsbarn.
-Tack, det betyder så mycket!
 Här kommer det lite bilder från den trevliga kvällen:

Kärlekspar gammelmorfars

Kärleksparet farfar och farmor.

Kärleksparet Jenny och Henke

Dotter och mamma, samt en lillebror som kikar fram

En bild på son och mamma.

Syskonbild

Tack till Gammelmorfars för en trevlig middag med nära och kära.

Det bjöds på paj- och tårtbuffe.


Nu blir det en film och lite smått och gott med Kim och Alexandra. Ska ladda batteriet inför imorgondagens shopping med Marika och Anneli. Ni kan ju gissa om jag längtar...........jag älskar ju shopping. Och det gör även dom.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo, fy va varmt det var idag. Nyss hemkommen från firmafesten. Vi har varit på guldstagården sedan 1400 och bla annat spelat beachvollyboll. Sanden var riktigt het aj aj.

Imorgon bär det av till Piteå på 30 årsfest

Kram

2009-06-26 @ 23:25:51
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Marika

Dom har så trevligt ihop dessa tjejer. Och jag laddar för morgondagen ( eller förmiddagen...)Bäst att gå och lägga sig så man orkar shoppa...

Kram Marre.

2009-06-27 @ 01:10:01
Postat av: Therese

Tack för en trevlig dag på Vitbergsbadet. "Din" drink var supergod =). Tjing

2009-06-27 @ 21:12:51
Postat av: Jenny

Tack själv, trevligt att få lära känna dig oxå.

2009-06-27 @ 22:18:30
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0