Trevlig Midsommar

Solen skiner och fåglarnakvittar. Jag ska nu äta lite frukost ute på altanen. Henke sover ännu. Dom andra barnen kommer kl 12. Sedan kommer vi att cykla till Per & Marina. Där har vi nu firat midsommarafton i flera år. Vi leker och har jättetrevligt. Henke har studsmatta förbud. Varför? Jo, det var på midsommarafton som han bröt ryggen. Tack gode gud att han inte vart förlamad.

Vill önska alla mina nära och kära en trevlig, solig och glad midsommar.

Här kommer lite bilder från kvällen:
Vår gåbort present chokladask och en "midsommarstång" modell annorlunda

Det bjöds på sill lunch, ett måste till midsommar.

Vi har alltid en massa olika lekar.


Givetvis med prisutdelning:

Mer lekar.


Och så bjöd Marina på lite törst släckare.

Barnen fick även lite såpbubblor, roligt även för dom äldre.

En del av barnen ville göra midsommarkrans

Och så här fint blev slut resultatet.

Marängsviss med jordgubb, mums!

Jag och Marina tar en liten shot före desserten.

Jag behöver väl inte nämna vem som vann i poker (fniss)

Hoppas ni alla andra hade en lika trevlig midsommar som vi. Det var många lekar och mycket skratt.
God mat och trevligt sällskap. Och så fick jag ju vinna i poker.

Kommentarer
Postat av: Marika

Trevlig Midsommar!! Vi kommer inte att vara så långt ifrån varandra i dag då..? Visst ska ni oxå fira på Sörböle?

Studsmattan lämnar vi över till barnen en dag som denna, hoppas jag!Ha en toppendag och hälsa den övriga familjen!

Kram Marre.

2009-06-19 @ 10:08:49
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevlig midsommar på er alla.

Kram

2009-06-19 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0