Tjohoo, jag ska bli faster igen!

Fick ett sms av min lillebror "Nu är vi på väg". Jag ska bli faster igen, tjohoo! Tänk att min lillebror & Carro ska bli föräldrar, så roligt! Väntar nu på att få ett sms om vad det blev. Och ni som undrar. Ja, jag ska givetvis på stan och köpa babyskläder. Vad trodde ni annars? Det är ju en solklar anledning att få åk in på stan och shoppa (fniss)

Henkes födelsedag har varit jättetrevlig. Men man hade ju kunnat önskat sig lite mer besök av solen som finns där uppe någonstan bakom molnen. Jag har sagt det förr och säger det igen: -Jag är jä....igt less på denna kyla! Stackars våra vänner & Andreas (lillebror), dom fick sitta ute och fika. För när vi dukade så var det sol, men den var lite blyg av sig och försvann lite titt som tätt. Hoppas ni inte blir förkylda. 

Lill Carlsson var på sitt allra första kalas men han sov bort firandet.
Han hade det iallafall varmt och gott i vagnen.
Visst är han söt den lilla prinsen?


Dom andra fick sitta inne och fika Mamma, Holger, farfars, gammelmorfars, Lage, grannarna Jörgen & Eva. 

Nu är Henke ute och strör ut gräsfrön och gödslar vår sk gräsmatta, hoppas den blir bättre. Annars måste vi göra något åt det till hösten, suck!

Älskade små och stora bloggvänner nu ska här diskas bort och hängas lite tvätt.
Ska även hinna pussas med mitt födelsedagsbarn.

Men vi hörs och ses väl imorgon, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Andreas

JO inte är det varmt inte. Jag har det skitkallt hemma. Ids inte och är för snål för att slå på elementen igen ;)

Jo det är spännande att det snart kommer en liten parvel. Och vilka minnen som väktes då man såg snuggles snutten, var som om det var igår.

Var bättre barnprogram då vi var små.

T.ex Snuggles, mupparna, smurfarna och sesam street.

Men min favvo var nog fragglarna.

Kram på er

2009-06-07 @ 22:53:08
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Marina och Per

Tack för ett trevligt kalas, med 7 sorters kakor och tårta.kram på er

2009-06-08 @ 07:19:46
Postat av: sandra

Ja det blir ju som det när det bara är en av ens föräldrars barnbarn.. Nu är det mina föräldrars barnbarn tillsammans :) Pappa hade ju inga barnbarn innan :( Alltså kan man bli 50% faster/moster.. Teoretiskt sätt.. inte praktiskt :) kram

2009-06-08 @ 11:33:23
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Marika

Grattis till faster Jenny!

Vi får höras angående onsdagen...

Ha en bra dag!

/ Marre.

2009-06-08 @ 12:35:46
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0