Synd att den inte var till mig.....

Hade det varit sol idag så hade jag trott att min chef hade fått solsting. Han kommer till mig och frågar:
-Jenny, vad ska vi hitta på i VIP-bastun? Något måste vi göra så det blir klart. Kanske vi skulle köpa en Barcelona Schäslong?
-Va, sa jag. Skämtar du?
-Nä, hur så?
-Vet du vad dom kostar?
Men nu visade det sig att det var Barcelona soffan han menade. Så innan han ändrade sig så gick jag på nätet och kollade var man kunde beställa en. Och ni kan tänka er att jag gick fort till kassan.....tur att det aldrig är kö i kassan på internet (fniss)

Så nu är det bara att invänta leveransen. Lika kul att beställa vare sig det är till jobbet eller hemmet.
Barcelona soffan:



Den här Barcelona Fåtöljen skulle jag vilja ha hemma, suck! Men det får bli ett annat årtionde.
Men drömma måste man ju får göra.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker inte den var snygg

2009-06-04 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0