Suck, pust, stön, flämt vad det är varmt!

Man jag gillar värmen. Är det något jag inte tycker om så är det att "fjusa" (frysa). Ringde Marika och hörde om dom ville åka med till Vitbergsbadet, det ville dom gärna. Där skulle vi även möta upp Carlssons. Sedan kom även Terese och hennes söta son Jakob. Alltid trevligt med mycket sällskap.

Kim och Henke drog en runda lång golf istället. Det var varmt men trevligt för dom. Jag ska oxå följa med dom i sommar och bara gå utmed. Snacka om att det är avstressande. Man ska inte ha någon tid att passa. Och Henke är ju inte den som stressar upp sig precis (fniss)

Vad blir det för middag? Tror att det blir bakad potatis med någon god kall sås. Passar bra i den här värmen. Sedan kanske det blir att svänga förbi hos mamma. Min storebror Peter och barnen har kommit upp. Så man vill ju hinna träffa dom oxå. Ni som inte vet så bor dom på Åland. Inte den närmaste biten att köra.

Kim och Alexandra åker till sin pappa snart så nu ska jag krama upp dom innan dom åker.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för en trevlig dag på Vitbergsbadet. Jo lilla Jacob är en riktigt sötnos =).

2009-06-28 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0