Söndag, vilodagen!

Idag kommer det inte hända mycket hemma hos oss. Kanske vi åker och hälsar på någon, vi får välla se. Solen skiner iallafall. Men det kunde ju ha blåst lite mindre. Tänk att man aldrig är nöjd. Gnabb gnabb gnabb hela tiden. Det kunde ju ha varit spö regn och hagel som i södra sverige. Nä nu ska vi inte klaga. 

Alexandra prata om att fara och spela lite minigolf med några kompisar. Får mamma följa med? Skulle inte tro det (fniss) Jag tycker det är roligt att spela minigolf men jag kan bli på jäkligt dåligt humör om bollen aldrig vill åka ner i hålet. Varför får jag alltid en "oval" boll och krokig klubba? (fniss) Någon som är sugen på att spela så följer jag och Henke gärna med, slå bara en pling. Idag eller någon annan dag, vi utmanar er gärna.

Vad tror ni kanske dax att gå och väcka liv i dom andra i det här hemmet. Vilka sjusovare man bor med. Men jag kan avslöja att jag njuter lite av min egen lilla stund på morgonen. 

Ikväll ska jag och Henke på bio. Kanske någon mer är sugen på att gå på bio? Det är bara att följa med. Det är alltid kul med sällskap.
Vi ska iallafall se Johan Falk-Gruppen för särskilda insatser:


Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack.

Men jag vill ha SKK godkänd hund. Ifall den ev. ska ställas ut eller tävlas med så krävs det att de är renrasiga, dvs rätt färger och korthåriga. Och reggade föräldrar dvs godkända stamtavlor.

Och genom dessa kan man kolla om de har bra gener och anlag, som kan leda till att nån vill avla på ens hane.

Detta saknas ofta på valpar som säljs över annonser.

Men tack ändå.

Kram på er.

2009-06-21 @ 22:20:10
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0