Sommarlov......

Idag var det Kim och Tildes tur att få ta examen.
Dom var jätte duktiga i aulan och alla ville nog bara ut i det vackra vädret och skrika:
-SOMMARLOV ÄGER!

Vi har i flera år träffats och fikat efteråt. Men i år blev det kyrholmen istället för Nordanå lekpark. Det kändes som om våra barn har blivit för gamla för lekparken. Och jag kan ju verkligen säga att vi hade tur med vädret. Solen sken och det var helt underbart.

Alla barnen i buller byn

2 Underbara tjejer

Lille Lucas

Det årliga examenskortet på syskonen

Nu har alla barn åkt iväg. Kim och Alle till sin pappa och Tilde till farfars. Varför?
Jo, ikväll är det Textiltryckarn & Reklam City festen. Tjohoo! Det ska bli jätte trevligt, synd bara att inte Krutov spelar iår. Men det blir Lidström som trubadur istället. Och han är ju oxå duktigt.

Imorgon bär det av mot hemligt mål. Henke vet nämligen inget så jag kan tyvärr inte berätta det för dig ännu. Men jag lovar att ta datorn med mig. Sköt om dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll!

Och att det hemliga målet blir en hit.

Kram Marre.

2009-06-12 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0