Solen skiner även idag, tjohoo!

Igår hände det något tråkigt. Min lillebrors hundvalp dog. VARFÖR? Det finns ingen så snäll som honom och nu förlorar han sin efterlängtade valp. Vet ingen heller som har längtat och väntat så mycket som han heller. VARFÖR? Livet är så jäkla orättvist. Om det är någon som vet av schäfervalpar med stamtavla och seriösa uppfödare får ni gärna meddela det. Han vill ha en hane och en som går att ställa ut senare. Vi tänker och håller tummarna för dig Andreas.

Äntligen kan man säga att sommaren är här. Hoppas den har kommit för att stanna. Jag kan säga att filmen som vi var och såg på igår vär jätte bra. Jag kan varmt rekomendera den.

Idag börjar Alexandra sitt sommarjobb. Lycka till! Kim ville oxå jobba men det får bli ett annat år. Han får tjäna ihop sina pengar med att hjälpa till här hemma. Som igår då skötte han sin lilla syster på kvällen samt körde med gräs trimmern.

Vad ska man göra idag då? Funderar på att faktiskt gå en promenad. Måste börja röra på mig mer. Men man har ju alltid 1000 olika ursäkter då man möjlighet. Inte just nu, orkar inte, för varmt, hinner inte mm. Nä, dra mig i kragan och tvinga mig det är nog det ända sättet.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja du gissade rätt, Borås djurpark var riktigt trevlig måste jag säga! Det är lite annat än lycksele... :) Kan varmt rekommenderas om ni har vägarna förbi nångång! Jag ska hålla öronen öppna efter schäfervalpar....!

2009-06-22 @ 14:18:35
URL: http://nifty.blogg.se.
Postat av: Anneli

Så tråkigt med hunden... :(

känner tyvärr ingen som har några sådana valpar

men hör jag något så kan jag höra av mig. Men visst är det då skönt att värmen & solen har gjort sig till känna & nu är det bara 4 arbetsdagar kvar sen är det semester Jiiippiiii :)

Ha det Gött /Anneli

2009-06-22 @ 17:29:00
Postat av: Marika

Det var ledsamt att höra om din brors hund.

Att solen har lyst så härligt på himlen i dag har varit så underbart! Hoppas sommaren är här för att stanna! Ha en fortsatt bra kväll!

Marre.

2009-06-22 @ 20:22:08
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0