Örnen har landat!

När Henke hade sin 5 år sena 30 årsfest förra sommaren så var detta en av presenterna från alla nära och kära.
Och Ikväll var det dax. Henke skulle upp och segelflyga. Brorsan skämtade med honom om han inte skulle skriva klart sitt testamente innan han flaxade uppåt. Men Henke sa bara att ner kommer man sig alltid på ett eller annat sett. Idag var det perfekt väder för en sådan typ av flygning. Jag kan säga att hade det varit jag så hade nog min puls varit 320. Men Henke såg väldigt lugn ut. Dom flög över Böviken, Drängsmark, Ostvik, Kusmark mm

Jag kan säga att det var en väldigt nöjd Henke som landade på åkern 30 min senare. Det är som en helt annan värld man ser när man svävar där uppe i det blå. Detta kanske är något för Veronica när hon fyller 40 (fniss) Nä, jag skojas bara! Du kan vara lugn jag skulle aldrig göra så mot en vän, eller hihihihih

det kommer bilder på flygningen imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0