Nu är vi framme.

Det var en trött och sliten Henke som skulle få sin upplevelsedag idag. vad tittar han på? Funderar han om soppåsen hittar själv till soprummet?

Jag kan tala om att det luktade inte gott i vår bil på väg till det hemliga målet, BODEN. Jag hade ju med mig 4 st som var på fest igår så nu kan ju tänka er all "baksmälle lukt" Inte mumma! Undra varför dom har på sig solglasögonen? Jag kan då inte se någon sol. Jag tror att dom är lite ljus skygga idag (fniss)

Nu är vi framme i Boden och Henke sjunger och trallar han vet nämligen att han kommer att få gå på V75. Gud, vad han är bortskämd. Eller hur? Vilken underbart snäll tjej han har (fniss) Per har även han fått detta utav Marina i present så han är oxå glad. Micke ska få detta utav oss & Marina/Per för att han är så snäll och hjälper oss så mycket, vår egen lilla "vaktmästare". Vi kommer att bo på Bodensia, det invigdes efter sin totalrenovering förra veckan så det är super fint, så jag behöver inte gå på tå. Ni som känner mig väl, vet att jag tycker inte om när det är äckligt, för då måste jag gå på tå hela tiden. (fniss)  Vet igentligen inte varför men det är som om det känns mindre äckligt då. Gud va knäpp man igentligen är hihih

Nu ska vi åka in till V75 och vinna eller förlora pengar. Äta lite lunch och förmodligen ta oss en eller några öl.


****************************************************************************
Nu är vi tillbaka från V75. Det blev då inte någon stor vinst idag heller. Ska duscha och fräscha till oss lite inför kvällen som blir middag med underhållning på Wester Farm


Visst ser vi ny kära ut? Henke trallade "Om du vill bli min fru" flera ggr ikväll.

...och det var just Drängarna som bla uppträdde ikväll.
.
Även Stare Pilots uppträdde, men dom var inte lika bra som Drängarna.



Poliserna verkar oxå ha haft fest?

Tack Henke, Marina, Per & Micke fastänn ni alla 3 var lite slitna idag pga av festen igår så var det en jätte trevlig dag och kväll med er.
Tycker om er alla jätte mycket. Kram på er. Ni är helt underbara att umgås med.

Måste bara få sluta med 2 st bilder som Micke tog på oss i slutet av kvällem. Jag skrattade så tårarna rann.
Jag är ju inte lång men jag är glad att jag syntes lite grann iallafall.
-Micke, sänk kamaren lite nästa gång hihihih

2:a försöket blev ju lite bätttre iallafall (fniss)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Henke är värd att bli bortskämd ibland. En finare, snällare och händigare karl finns kanske bara i disney filmer.

Hoppas allt blir bra i Boden.

Kram på er allihopa

2009-06-13 @ 13:52:45
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Marika

Hoppas ni gick med vinst! Då blir det kanske något fint vin i kväll:) Dom såg lite trötta ut dina vänner i bilen...

Ha en bra kväll i Boden!

Kram Marre.

2009-06-13 @ 17:39:25
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ni verkar ha haft det trevligt.... Bra tips det där med trav som present tåls att tänka på, min gubbe gillar också trav, får se om det blir så att man far på midnatts travet i år, blev inget förra året. Ha det bra

2009-06-14 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0