Känner ni någon....

.......som går på semester idag? Jag nämner inget namn, men hon ÄLSKAR att shoppa & inredning (fniss). Älskar sin familj och sina vänner. Tycker om vitt, svart och orange.
Jag säger bara Tjohoo! Idag går jag på semester, wiee! Det känns helt underbart. Nu är det bara solen och värmen som saknas. 

Idag går Alexandra ut 7:an. Det är ju inte klokt hur gammal hon har blivit. Och själv är man inte blivit ett år äldre, eller hur? Nä, jag tänkte väl det hiih
Efter examen skall vi gå på Scandic och äta examens middag. Imorgon är det Kim och Tildes tur att ha examen och få sommarlov. Äntligen kan man sova ut och förhoppningsvis äta frukost på altanen.

Iallfall min sista arbetsdag började med FÖRSOVNING, hjälp!!! Men jag han i tid till mötet och tur var väl det. Jag skulle nämligen sitta med alla dom andra hotellens chefar. En sådan dag får man bara inte komma försent. Men jag han och jag var inte sist. Och Hotell Malmia bjöd på frukost så jag fick mitt morgon kaffe.

Sedan kan man ju inte avsluta sin sista arbetsdag bättre än med lite massage på Daggdroppen SPA. Kunde inte heller låta bli att boka behandling på måndag, hel kropp skrubb och ansiktskur för bara 395:- Hallå! Passa på det är ju super billigt. Det är ju DU värd!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan svejsan. Hur är läget? Jag brukar ju vara in och tjuvkika lite på din blogg. Den är riktigt bra=).

De där SPA daggdroppen du var till. Vart finns det? Har letat på nätet men hittar det inte. Men det låter ju fantastikst.Hoppas att allt är bra med du och alla barnen, där räknar jag me Henke oxå=). Kram från mia

2009-06-11 @ 18:54:42
Postat av: Mia

Hejsan svejsan. Hur är läget? Jag brukar ju vara in och tjuvkika lite på din blogg. Den är riktigt bra=).

De där SPA daggdroppen du var till. Vart finns det? Har letat på nätet men hittar det inte. Men det låter ju fantastikst.Hoppas att allt är bra med du och alla barnen, där räknar jag me Henke oxå=). Kram från mia

2009-06-11 @ 18:55:10
Postat av: marika

Åhh, vad härligt det låter med sommarlov!

Och spa behandling...

Var är spa Daggdroppen förässten?

Kram Marre.

2009-06-11 @ 21:26:02
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0