Nu är det fredagsmys....

En fredagskväll utan något gott framför tv:n? Snudd på otänkbart, eller hur?

Men jag och barnens fredagsmys börjar redan med fredagsfikat som vi har nu kört nästan varje fredag det här året. Och jag kan säga att det är vekligen uppskattat. Men dom börjar bli lite bortskämda.........vill gärna ha nybakat. Men det minns man ju själv när man var liten och man öppnade dörren och det luktade nybakta bullar eller sockerkaka.
Ibland har vi även spelat ett spel. Fredagsfikat med barnen är en stund som jag gärna inte byter bort mot något annat.
Och dom älskar det lika mycket som jag, och det är nog det som gör fredagsfikat så speciellt.

"Nu är det fredagsmys.....om det så är det sista jag gör.......nu är det fredagsmys....."

Tror även att det blir ett gott glas rött vin till maten idag, om nu inte några barn ska ha skjutsning och hämtning. Annars får det bli loka med päronsmak. Vilket altrnativ (fniss).

**************************************************************************************

Jaha, det blev kinamat med coca cola. Kim skulle till sin tjej i Ursviken och Alexandra skulle till stan med en kompis. Dom ska äta där och sedan gå på bio. Hon cyklar men Kim ska ha hämting kl 23 så något gott vin blev det inte ikväll. Men vad gör väl det, det är kul att barnen hittar på något och vi skjutsar dom gärna.

Nu ropar Henke, han vill tydligen kramas i soffan. Fredagsmys hihih Så jag säger hejdå vi höres imorgon. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: mamma

vi hade jordgubbsmys till lunch,å i kväll när Sandra å Gustav kommer blir det pittza med mys.MYS på er alla

2009-06-05 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0