Jag har blivit en stolt FASTER igen!

Tjohoo kunde inte somna igår, tvingade tom Henke att vara vaken. Tänk att min lillebror skulle bli pappa. Den lille skitungen, som man har skött & bytt blöja på, skrikit åt för att han har förstört och stökat ner i mitt rum, som har retat gallfeber på en. Han den lilla spillivinken har nu blivit pappa.
Strax efter halv 6 ringde han och sa att allt har gått bra, det blev en liten pojke.
Jag kan säga att det var en stolt lillebror som ringde.
Och jag är en stolt faster IGEN!

Jag, Henke och kusinerna Alexandra, Kim & Tilde säger:
-Grattis lilla Alvin, till den stora värden!

Alvin ca 11 timmar

Nybliven & stolt pappa

Nyfödd liten krabat

Kommentarer
Postat av: Nyblivna pappsen och lillebror

Ja nog är han söt alltid, men än har jag bara kunnat säga att öronen kanske är från min sida av generna =)...är bara en grej som vi vet exakt vems gener det tillhör och det är att ögonlocken flikar över tårkanalen lite, precis som på Carro. Fast alla detaljer kommer med tiden. Nu väntar vi bara på att tuffingen ska lära sig gapa rätt över maten och att en doktor ska ta några prover innan vi får fara hem. Onsdag eller torsdag borde det bli. Tyvärr så har allt MMS:ande och ringande slukat batteriet på mobilen så det blir fler bilder sen då vi kommer hem och kan lägga ut bilder från den riktiga kameran. Vi har tillgång till internet här på BB, men vi glömde kortläsaren till kameran hemma =/. Vi hörs!

2009-06-09 @ 19:51:18
URL: http://linusidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0