Ingen sol idag heller, suck!

Tur man skulle på Daggdroppen SPA och få sin behandlingar så man kunde bli glad över det. För detta väder gör då ingen glad. Vart tog den gula bollen på himlen vägen?

Iallfall jag kunde ju inte börja dagen bättre än med att cykla till "jobbet" ( fniss) men nu var det ju till Daggdroppen SPA jag skulle till. Där hade jag beställt helkropps skrubb,  ansiktsbehandling och även lite fotmassage. Ni kan ju tänka er att jag njöt utav denna timme. Tveka inte DU är oxå värd detta. Just nu har hon ett erbjudande. Gå 2 bet för 1 endast för endast 395:-. Det blir alltså 198 :- / pers det är ju som gratis. Det kan ju inte bli billigare att gå på SPA. Och jag tyckte iallafall att det var helt underbart. Och att jag var VÄRD det (fniss)

Här ligger jag inlindad med min lermask.


Tack Kicki att du följde mig till Kattas grav och planterade en rosplanta. Som Kicki skrev på sin blogg:
Idag följdes jag och Jenny åt till Kattas grav i Bureå och planterade en fin ros. Man kan inte fatta att det redan har gått ett år sedan hon dog. Någonstans djupt inne finns det fortfarande en liten gnagande känsla av att det inte var meningen att hon skulle dö, jag trodde ju att hon skulle bli frisk. Det var liksom livets sätt att kasta i ansiktet på en att livets gång kan aldrig förutsägas. En hård läxa.

Jag trodde oxå att hon skulle bli frisk. Katta hade en sådan kämpar glädje. Och som jag burkar säga sedan förra året som var så tragist år för mig med många begravningar. Man ska verkligen njuta av dagarna som kommer och inte vänta med att göra allt imorgon. Livet går inte i repris, bandet går inte att backa.

Idag fyller vår kompis Per år. Stort grattis på din dag. Nu är det bara för dig att börja planera.
För nästa år då du fyller 40. Hipp Hipp Hurra!
Glömde ta kort på födelsedagsbarnet så det blir ett kort från Boden.

Nu måste jag nog skynda mig att skriva klart. Tilde och Ida skall poppa popcorn och jag hör att dom heller väldigt mycket i pannan. Annars får vi simma i popcorn när vi går in i köket. Ida ska sova här så det blir nog mycket fnitter från Tildes rum ikväll.
Dom har verkligen roligt ihop dessa coola och spexiga brudar. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Titta du på mamma å pappas grav hur där såg ut?

2009-06-15 @ 21:01:21
Postat av: Marika

Ja, vilka coola tjejer vi har:)Dom har säkert haft super kul hela kvällen lång...

Vad härligt att du passade på att gå på Spa när ändå vädret var så himla dåligt. Det var ju ett bra pris oxå!

Kram Marre.

2009-06-16 @ 07:06:18
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! kan även en jag boka på eran spa avd... :) om det är möjligt så vill jag gärna prova. Ha det bra

/Anneli

2009-06-16 @ 18:46:48
Postat av: Jenny

Hej Anneli och alla andra som undrar. Självklart kan ALLA boka in tider till vår nya SPA avdelning på hotellet. Man måste inte vara hotellgäst. Ring 88330 och be om att bli kopplad till SPA. Kram Jenny

2009-06-16 @ 19:26:29
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack... då ska jag göra det, min kropp behöver verkligen det :):)

2009-06-16 @ 19:44:33
Postat av: Jenny

....eller som jag brukar säga "Det är jag värd" (fniss)

2009-06-16 @ 19:56:45
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0