Idag ska jag gå och snusa på Lucas....

........lyckost mig, trallalala! Dom luktar så gott dessa små liv. Ja, för det mesta iallafall hihih Sitter nu och väntar på att kunna få gå över, Henke äter nämligen än. Men då får jag chansen att prata med Alexandra på MSN under tiden. Jag måste nog ta med mig kameran och fota prinsen. Lucas mamma och pappa har varit lite snåla med att skicka bilder. Dom behåller dom för sig själv (fniss). Så nu ska prinsen fotas. Och vet Ni vad! Lucas kan redan skicka MMS. Det är säkert! Jag fick ett av honom idag:
-Tack för den fina stolen! Kram Lucas
Visst är dum duktiga nu för tiden dessa små liv. (fniss) 
Tilde är med sin kompis Ida så hon får snusa på Lucas en annan dag.

Idag när jag cyklade hem från jobbet så låg det en tant på cykelvägen. Av alla som cyklade förbi så var det bara jag  och en annan karl som stannade. HALLÅ! Vad tänker ni med? Nästa gång hoppas jag att du  själv ligger där och INGEN stannar. Det visade sig att den gamla tanten var nästan blind, dessutom så blödde hon från huvudet. Vi fick först inte kontakt med henne men tillslut visade hon lite tecken med ena handen. Jag trodde först hon var död. Ambulansen var snabbt på plats. Hoppas att allt gick bra för dig lilla tant. Och ni som bara cyklade förbi....nästa gång kanske det är NI som ligger där och behöver hjälp.

Här kommer lite Lucas bilder:
            Lucas i bilbarnstolen....                        Lucas i vagnen.....

Lucas i Henkes famn.....     Lucas håller för örat av allt Henkes surr om AIK

Kommentarer
Postat av: Marika

Tack och lov att det finns någon iallafall

som visar medmänsklighet! Hoppas att det sen gick bra för den "lilla tanten".

2009-06-01 @ 18:56:38
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0