Idag blir det shopping, wiieee!

Jag har längtat till idag. Varför? Svaret är så enkelt:
-Shopping, med några vänner!
Idag ska nämligen jag, Marika och Anneli göra stan. Hihih jag började tänka på en film som vi har här hemma.
Jag och Henke såg den i veckan. Hm, undra varför han ville att vi skulle se just den (fniss). 
Nämligen en SHOPPAHOLICS BEKÄNNELSE:



Jag somnade då efter halva filmen. Förstog nog inte Henkes vink på varför vi skulle se just den (fniss).
Nä, nu ska jag gå och göra mig shopping redo. Det ska bli så trevligt!
Jag har sagt det förr men jag säger det igen:
-Ordet shopping klingar så fint i mina öron (fniss)
Och det finns väl ingen kvinna som inte är lycklig efter en shopping  dag.

*********************************************************************************

Tack till en supertrevlig dag men mina nya fina vänner Marika och Anneli. Som sagt detta måste vi göra om. Och det är inget snack, det blir en träff i sommar på en altan. En? Hoppas det blir flera. Jag kan säga att det blev många påsar hem för oss alla. Från topp till tå, eller rättare sagt från bh till skor. 

Lunch på kanel, så vi skulle orka shoppa mera.

Jag och Anneli står framför spegel, ska vi köpa eller inte köpa?

Sedan blev det kaffe paus på Lilla Marie

Här kommer några bilder av mina inhandlade saker idag.
Givetvis mer klänningar. Kan aldrig få för många. Idag blev det 2 st:

1 par super härliga skor:

1 kjol och en randig tröja till vardags:


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för en super trevlig dag tillsammans!

Det får vi allt göra om, och om igen...

Och "på en altan" får vi allt styra upp nu när det nalkas semester. Ha en fortsatt härlig kväll!

Kram Marre.

2009-06-27 @ 18:46:07
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du blev superfin i klänningen, synd bara att det inte fanns i min storlek...

Ha det gött

2009-06-28 @ 16:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0