Idag blev det en dag med broder.

Idag blev det en dag med min broder och hans barn, eller troll som jag brukar kallar dom. Vi åkte till Vitbergsbadet och tog oss ett dopp. Iallfall dom andra, inte jag.



Ikväll har Tilde och Ida ordnat en liten fest i kvartersgården  och bjudit in 2 st kompisar. Dom har köpt godis och verkligen planerat vad dom ska göra. Dom har lekt, dansat och haft kul. Sedan skall alla sova här hos oss i sovsäckar. Vad ska det bli av dessa partybrudar när dom blir äldre (fniss)
När vi hade tittat till partyt så gick vi över en stund till Marika och Per.

Mitt huvud dunkar så jag ska försöka göra en tidig kväll, om det går med det här fnittret från "partyt". Henke ska vara duktig och spola av altanen och utemöblerna från allt pollen.

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, vad ska det bli av dessa party brudar..?

Roligt har dom iallafall! Hoppas ni har fått sova i natt och att det inte har varit allt för fnittirigt.

/ Marre.

2009-07-01 @ 09:30:38
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror jag sa till dom att nu måste ni försöka sova sista gången vid halv 3. Sedan tog det bara en stund så somnade dom. Men dom kommer säkert att vara trötta idag. Men trevligt hade dom dessa partybrudar. Kram Jenny

2009-07-01 @ 09:47:19
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0