Hallå? Var är värmen?

Jag vill inte klaga. Men jag tyckte om värmen som vi hade i helgen. Och ska det nu vara mulet så skulle det gärna få regna. Det håller på att vara väldigt torrt på gräset, hm mossan. Henke har sprutat på mossdödare på gräsmatten och det verkar som om det har hjälpt lite. Mossan har blivit brun och några grässtrån börjar komma upp lite blygt.

Idag har jag kickat lite på vilket hotell vi skall välja när vi åker till Spanien i september men jag kan inte bestämma mig. Vill bo nära stranden, pool på hotellet, nära till shopping mm. Det finns för många att välja på.

Nu är altanen klar, tjohoo! Vi blev jättenöjda. Om jag känner mig själv så kommer det en bild inom kort.

Carlsson filuren, Lill Carlsson, Lucas.......ja kärt barn har många namn. Jag ringde och pratade med Veronica. Lucas hade varit hos farbror doktorn för en besiktning nr 2 idag. Han fick en OK stämpel bak i rumpan även denna gång.

Nu kommer Henke hem så nu ska jag kramas med honom en stund innan John Blund kommer förbi.



Men vi höres imorgon igen, det lovar jag.

    

Kommentarer
Postat av: Marika

Vi åker också till Spanien i september! Men vi hyr en radhuslgh just utanför Benidorm. Ja, vart tog värmen vägen?? Älskar sol och värme...

Ha det så gott trots regn och rusk!

2009-06-03 @ 06:56:41
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0