Gääässspppp

Gud, vad man blir trött när det inte blir bättre väder någon gång. Ggääässpp! Nu vill jag verkligen ha sol & värme innan jag blir galen. Men tjejerna kvittrar som små fåglar iallafall. Tilde och Ida hittade igår kväll en koja som dom idag har varit och byggt ett bord i. Så vad passade bättre än bjuda på lunch i kojan. 
Men sscchhh, jag får inte berätta var den är, det är hemligt! Men jag kan avslöja att det var jätte mysigt där.
 
Idag cyklade vi till fritids så Tilde fick bjuda på glass Eftersom hon har slutat och kommer inte tillbaka dit efter sommaren. Tänk vilka stora barn man har nu, varken förskola eller fritids.

Tack Idag & Tilde för den fina inbjudan till fika i lekparken. Tack även till Marika & Per som bjöd på kaffe. Det var jätte trevligt. Det gör vi gärna om en annan dag. Men hoppas då på lite mer sol och värme då.

Kommentarer
Postat av: Marika

Tack själva, det var jätte trevligt! Det får vi allt göra om en solig dag.Tänk vilka företagsamma barn vi har :)

/ Marre.

2009-06-16 @ 20:37:36
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Företagsamma som sina mammor.(fniss) Tilde gör allt för att vi ska bjuda er på middag. Och det lovar jag det ska vi verkligen göra. Det är jätte kul att få lära känna er. Kram

2009-06-16 @ 21:55:02
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0