En helt vanlig lördag.

Finns det ovanliga lördagar? Iallfall så börjar man bli väldigt less dessa kalla & gråa dagar. Solen har tvär tittat fram och sagt -Hej! men inte så mycket mer. Tror jag blev på grinit humör imorse bara för att man är så fruktansvärt less att det inte finns någon värme i luften. Ibland behövs det så lite för att man ska bli på Grrr-humör.

Tilde är hos sin kompis Ida, Kim är och badar med en kompis, Alexandra bakar hallongrottor, Henke sätter dit postlådan och jag bloggar så klart. Så nu känner jag mig på lite bättre humör, tänk att det behövs så lite för att man ska bli glad igen (fniss).

Efter Carlssons har varit på stan och shoppat. Premiär shopping för Lucas, hoppas han tycker det är kul och inser att det är en trevlig hoppy. För det är lika bra att han vänjer sig direkt, för Veronica är lika shopping galen som jag. (Höll på skriva shopping galen tant som jag, hoppsan!) Vi är ju inga tanter vi är ju kvinnor i den bästa åldern (fniss)
Iallfall när dom har shoppat klart ska vi gå över till dom och Alexandra skall få se den lilla prinsen. Hon har inte träffat honom än. Givetvis har vi med oss presenter, han börjar bli bortskämd tur han är så liten han fattar inte det än.
Det vita paket med döskalle snören till Lucas (tuttar med text), den med blomman till Veronica, ett halsband med budskap "själar säger aldrig farväl, änglar finns du är en, livet kan vara krokigt men aldrig utan mening" (hon håller oxå på att bli bortskämd, fniss)

Och dessa smaskiga kakor till Roger, HAN är bortskämd, Alexandras goda hallongrottor. Smasken!

Idag är min lilleror Johannes och Carro beräknade men än har jag inte fått något sms om att dom har åkt in till BB. Dom har bestämt sig att åka in till Umeå BB och föda. Så jag väntar att få ett "pip" i telefonen.

Här kommer en bild på altan, var är solen och värmen? Man vill ju kunna sitta där och bara njuta.
Idag ska Henke slänga ut lite gräsfrön och gödsel så kanske gräsmattan tar sig och bli lite snyggare.
 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihih, du "höll" på att skriva tanter, bort förklaring bort förklaring =)

2009-06-06 @ 13:49:05
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Marika

Altanen blev ju jättefin! Nu fattas bara SOLEN!!!

Jag är också så himla trött på denna kyla, grrr!!!

Ha en fortsatt bra kväll...

Kram

2009-06-06 @ 18:07:17
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

ni har väl bestämt att det blir sol på söndag.

2009-06-06 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0