En god sommardrink

Jag fick ett sms av min väninna Mia idag. Jag bjöd henne på en drink i somras. Hon med så många andra har tyckt varit så super god. Så nu tänkte jag avslöja det hemliga receptet på drinken alla bara älskar. Den är verkligen bus enkel. Och jag lovar att alla tycker om den. Det är ett säkert kort att bla ha som välkomstdrink.

Ta ett whiskeyglas eller cocktailglas.
Fyll halva glaset med krossad is
Fyll glaset med Smirnoff Ice
Pressa i en ½-1 lime
Lägg i massor med mynta eller citronmeliss i glaset.


Servera drinken en varm sommarkväll. Njut! Du kommer att älska den.
Och det bästa är ju att den är så enkel att göra.

Hennes svar på mitt sms när hon fick receptet var:
-Ok, var den så lätt :-) Den var supergod iallafall!



Kommentarer
Postat av: Marika

Det lät verkligen bus enkelt!! Den måste (jag menar vill..) jag prova på..

Kram Marre.

2009-06-16 @ 20:40:12
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mumma...det där låter gott, måste provas nu i sommar:) Tack för tipset.

/Anneli

2009-06-16 @ 20:51:48
Postat av: Mia

Den var verkligen jätte jätte god. Tack för receptet. Ha en trevlig midsommar. Kramar från Mia

2009-06-16 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0