Det var trevligt det måste vi göra om.....

Idag efter jobbet åkte jag, Marika & Anneli upp till Blomsterlandet. Jag kan säga att det var 3 st glada shopping sugna kvinnor. Det som var synd var att det inte fanns så mycket kryddor kvar, men vad gör väl de, det finns ju andra blommor att shoppa. Det blev lite krukor, blomsternäring (ett måste enligt Nina på jobbet), rosor och lite annat smått & gott.

Titt ut Annlie, vi vet att du är gömmer dig bakom blomman.

Marika & Anneli på väg fram till kassan.


Tack brudar det var jätte trevligt. Det måste vi göra om.
Ska vi ta en shopping på stan då?
Det är bara att ringa jag tvekar inte.
Jag ställer alltid upp när det gäller shopping (fniss)

Kram på er blomsterbrudar. 

En "orkidé" till tvättstugan...........och givetvis några orangefärgde pinnar      

Kommentarer
Postat av: Marika

Tack själv, det var trevligt!

Nästa gång får det bli staan...

Kram på dig!

/ Marre.

2009-06-10 @ 22:59:41
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0