Daggdroppen SPA....

Så kul att det är många av mina
bloggvänner som undrar var Daggdroppen SPA finns. 
Förlåt, jag tänkte inte på att skriva det. Det är ju en ny SPA avdelningen som vi har byggt på Hotell Aurum. 
Måste nog lägga in bilder därifrån, har inte tänkt på det tidigare.
Det är inte riktigt till 100% klart ännu men hon (Helene) har
börjat med sina SPA behandlingar och kör nu gå 2 bet för 1 under hela juni.
Välj mellan skrubb, massage, ansiktskur, kurbad (alla behandlingarna är 30 min).

Ni förstår väl att jag var snabb på att förhandla in massage
 till all personal 2ggr i månaden.
Tyckte att Vi alla var värda det, och det är även du värd.


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter bra det där! Tack för informationen=). Blir nog ett besök.... eller kanske två;) Kram från Mia

2009-06-12 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0