Bakning och farfars besök.

Gäässpp! Nu är mornarna inte roliga. Vi är trötta allihopa. Och något som kan göra mig galen på morgonen är att det tydligen bara jag som vaknar av alla väckarna i det här huset. Först börjar Alexandras pipipipipipipipipi.......sedan börjar Henkes pipipipipipippipipi..... och när man har fått Henke till att slå av sin, då börjar Tildes pipipipipiipipipipipii. Jag FATTAR INTE varför man ska ställa väckarn när man inte vaknar av den! Men jag fattar ännu mindre att man INTE VAKNAR av den.

Ikväll kom farfars förbi. Farfar kollade trappstegen en extra gång innan dom skall lackas. Farmor fick baka en tigerkaka med Tilde. Själv bakade jag kola kakor. Och ni kanske undrar vad vi bakar till? Jo, Henke den lille hemredaren fyller år på söndag. Ni har väl inte glömt bort det? Han är som barnen........älskar fortfarande att fylla år och få paket (fniss). Själv vill man inte bli ett år äldre.



Gääässspppp! Jag är super trött och måste göra ett sista ryck innan jag ska gå och sussa. Ska jag berätta en liten hemlis.......farfar somnade på soffan...........och även jag (fniss) Vi måste vara helt utarbetade farfar och jag (fniss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0