Alexandras Examen....

.....nu är det sommarlov, iallafall för Alexandra. Jag har nog aldrig varit med om att det har varit så fullsatt i kyrkan, och varmt. Luften var typ slut. Det var roligt med en ny sorts avslutning, kören var jätte duktiga.

Alexandra kollar in sin examenspresent.

Alexandra med sin vänner Maya och Kewin.
.
Alexandra med sin fröken


Efter examen åkte vi till Scandic och åt ur deras Examens buffe med dessert.



Ett stort tack till lillebror/morbror/gudfar Andreas för att du kom på Alexandras examen.
Hon blev jätteglad över det.  Alexandra fick solrosen av honom, den var jättefin!

Och så var det dax för lite familjefoton:


Och syskonfoto


Ska nu göra alla kläder klara inför morgondagen.
Då är det Kim & Tilde som får sommarlov


Nu ska jag gå och krama om min stora tjej som just har  fått sommarlov.
Men jag lovar att vi ses imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Stora tjejen, snart kommer gymnasiet +ev. studier sedan är sommarloven över. Oj ibland saknar man alla lov man hade när man gick skola, fast då fick man ju bara ett studiebidrag att leva på, nu har man LÖN :)

Kram på er.

2009-06-11 @ 22:38:35
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0