4 arbetsdagar sedan låååånnnggg semester! Tjohoo!

Nu har min helg börjatoch jag har bara 4 arbetsdagar dagar kvar till min låååånngga sköna semester, tjohoo! Ni kan ju gissa om jag längtar?

Hm, vad har jag gjort idag? Jo, jag började med möte "Ledarskap" det var faktiskt väldigt intressant och lärorikt. Nu får personalen det jobbigt hårdare tag (fniss) Nä, skulle inte tro det. Dom är så bra & duktiga som dom är.

Idag har mina barn varit på löpande band hos frissan Marina på Klipp1. Alla blev nöjda som vanligt. Tilde gjorde även en röd slinga. Jag kunde ju då inte låta bli att gå en sväng på staan. Gick till ESPRIT, och gissa vad som hängde där.........om inte.....en klänning! Jag var bara tvungen att köpa den, den bara skrek:
-KÖP MIG! HÄNG MIG I DIN GARDEROB MEN ALLA MINA ANDRA VÄNNER!
Och då kan man ju bara inte motstå (fniss)


Jag shoppade även lite saker till min sambo som fyller år på Söndag. Men tyvärr kan ni inte få se det nu, det kommer en bild senare. Kim fick en t-shirt till sina shorts som han ska ha på examen. Vad passar bättre dom svarta eller dom grå shortsen? Eller ska man köpa en orange t-shirt? Bäst han får välja själv. Det brukar vara lugnast då.



Nu bakar jag och Tilde. Vi bakar kärleksmums, chokladbollar & en banankaka. Imorgon blir det bullar med vitchoklad.
Här provsmakar vi Tildes egen gjorda chokladbollar, mums!

Kommentarer
Postat av: Marika

Snygg klänning! Förstår att du var tvungen att köpa den!



Svar: Angående Lägenheten i Benidorm så hyr vi privat. Det är Helt perfekt tycker vi. Vi hyr även bil så det bli på ett helt annat sätt.

2009-06-04 @ 22:18:28
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0