2 arbetsdagar kvar,wiiieee!

Och då kommer solen och värmen, enligt Aftonbladet eller var det Expressen? För visst kan man alltid lita på det som står i tidningen (fniss)
 
I dagen shopping kasse. Våga INTE skvallra för Alvin vad han ska få (fniss)


Shopping gör mig alltid glad, kan ni tänka er? Har varit på stan och tvär shoppat med Tilde. Kunde inte låta bli att köpa den fina Adidas jackan till Alvin. En fin vit klänning till mig, en piké till Kim och ett linne till Alexandra. Henke då? Ja, han fick en ny storlek på skorna han fick av mig och barnen i present. Nästa gång vet jag att jag ska gå på barnavdelningen och köpa skor till honom. Han har dom minsta karla fötterna jag vet, men väldigt gulliga.



Imorgon ska jag, Marika & Anneli åka till blomsterlandet. Det ska bli jätte trevligt. Så det kommer säkert någon bloggbild på oss blomsterflickor.

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, shopping gör oss såå glada :)

Vilka fina kläder du har handlat. Nu blev jag lite avis faktist. (Fniss) Men det blir ju shopping senare under dagen så jag får väl ge mig till tåls.

Ha en bra dag, så ses vi vid 16.15 tiden. Vi kan ju komma förbi dig..? / Marre.

2009-06-10 @ 07:16:15
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0