10000 Besökare idag!

Jag kan inte fatta att det är sant men idag har jag haft min 10000:e besökare på min lilla blogg. En blogg som jag startade upp istället för att skriva dagbok. Jag startade en blogg i samma veva som min pappa dog. Där skrev jag lite om mina tankar och funderingar. Grät och tyckte det var väldigt skönt att skriva mina tankar bara för mig. Den bloggen finns fortfarande kvar. Kanske jag en dag kommer att länka till den, vem vet. Upptäkte rätt snabbt att det var väldigt kul och då startade jag "jennygumman.blogg.se" Min pappa sa alltid när han ringde till mig:
-Hej jenny gumman, det är pappa!
Dom orden kommer alltid att betyda mycket för mig. Ibland hör jag hans röst fortfarande ljuda dom orden.

Iallafall vill jag tacka alla mina bloggvänner nya som gamla. Det är väldigt kul att det är så många som läser. Jag skriver i bloggen dels för att skriva av mig, skriva om mina tankar och känslor. Det som är viktigt att komma ihåg är att det är min blogg. Jag skriver min blogg som en öppen dagbok till min familj, vänner och bloggvänner.


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh, hej och hå det var inte dåligt!

Grattis, får man väl lov att säga..?!

Du har en jättefin blogg, som jag läser varje dag.

Kram Marre.

2009-06-28 @ 22:54:09
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj, börjar nästan gråta om de du skrev om morfra, hoppas allt är bra, kraam Alexandra

2009-06-29 @ 09:12:53
URL: http://ww.cheze.blogg.se/
Postat av: Andreas

Grattis ;P

2009-06-29 @ 20:14:54
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0