Whiskeyklubb eller Junta?

Idag var det dax att träffas junta brudarna igen. Och som vanligt var det aldrig tyst runt bordet, det pratades hela tiden. Vilken tur att vi har vår egen lilla grillmästare i juntan, nämligen Kicki. 
Hon bjöd på grillat, potatisgratäng och tzatziki, mums. Och kryddan på detta var att vi kunde sitta ute i det vackra vädret. Helt underbart.
Och vad passar inte bättre en varm sommar kväll om inte en god Sangria

När det börjar närma sig efterrätt och kaffe så gick vi in. Vi är några i Juntagruppen som lätt börjar "fjusa"
Idag var det min tur att bjuda på dessert och det blev en Budapestrulle med jordgubbar.


Under tiden som vi hade junta ikväll så hade våra karlar poker och Whiskey kväll hemma hos Per & Marina. Denna Whiskeyklubb undrar jag hur det går för, dom träffas lite si och så, samlar inte pengar som vi i en pott, och har dom nått intressant att prata om? Nä, jag tror att jag föredrar Juntan före Whiskeyklubben. Och finns det nått som är äckligare att dricka än whiskey, tror inte det? Jag klarar inte ens av lukten, usch!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Så kul ni verkar ha på eran junta..& man blir ju hungrig bara man ser vad ni äter(fniss)

Kramiz

2009-07-30 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0