Vitbergsbadet, ny telefon och baksmällan

...idag bar det iväg till Vitbergs badet. Det var varmt, svettigt och väldigt mycket folk. Vi var där bla med Per, Marika och familjen Carlsson. Sedan dök det upp fler vänner eftersom. Barnen badade och åt glass, vi vuxna pressade på solbrännan som har lyckats försvinna.

Jag och Henke åkte upp på Solbacken för att köpa Ronnys present. Men det blev en present till mig oxå. En ny mobiltelefon, Samsung såklart! Jag är supernöjd över den.



När vi kom hem så åt vi och städade undan lite för att sedan gå över till Per & Marika. Där satt vi och pratade och drack ett glas vin innan vi cyklade in till bion för att se Baksmällan. Ida och Tilde våra duktiga tjejer var hemma själva en liten stund, sedan kom Rebecca (Idas storasyster) hem. Jag kan säga att har du inte sett den, gå och se den. Den var jättebra och jag lovar att det kommer att bli mycket skratt under filmens gång.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ut som en film man borde se, lättsam och rolig. Kram

2009-07-15 @ 20:19:16
Postat av: Anonym

Måste nog se den filmen... Marika pratade också så gott om den (fniss)

Kram

2009-07-15 @ 20:43:32
Postat av: Johannes

Hade inte du köpt en importerad iphone? Isåfall, vad haru tänkt göra av den? =)

2009-07-15 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0