Vilken underbar festivalkväll.

Festivalkvällen började med att jag, Henke och Marika satt på vår altan och drinkade och pratade om allt möjligt. Sedan vid 20 tiden började våra små magar att kurra så då var det dax att cykla in till festivalen. Där kan jag varmt rekomendera maten från Steakhouse. Det var kolgrillad fläskfile i vitlöksrostad sandwich med bearnaisesås, sallad, tomat och lök. Den ska vi verkligen prova på att göra här hemma oxå, enkelt och gott! Då med en kall öl till.

Vi hamnade i Balzactältet rätt snabbt. Vafrör? Jo, där spelar ju Krutov, missa inte dom om ni ska på festivalen. Dom är ju bäst!
Hittade en av band medlemmarna, han ser lite tokig ut men är väldigt snäll. Det kan jag lova. (fniss)
Det var Roger själv som sa att jag skulle lägga ut denna bild. Så då gör jag det.

Här är mina underbara goa tjejkompisar Marina, Veronica & Marika samlade på en och samma bild.
Tack för att ni finns i mitt liv. Jag är så glad som har er som vänner. Ni är bäst! Vad skulle jag göra utan er?

Kvällen fortsatte fram till stängningsdax. Vi som bara skulle vara ute en stund. Men har man trevligt och det är festival i staan så går timmarna så fort. Men eftersom vissa skulle jobba dagen efter så var det dax att börja bege sig hemåt igen. På vägen ut så behövde vi tydligen mer mat, denna gång pizzaslize. 
Här är våra nya underbara vänner Marika & Per, tack för att vi har fått lära känna er. Ni är så goa.

Jag och Henke blev lite suddiga. Måste bero på den som tog kortet (fniss)

Micke och Per som njuter av ölen, maten och festivalen.

Just före vi skulle gå så kom även Camilla förbi och pratade.

Summan av kardemumman. Det var en jätte trevlig kväll. Kunde ha varit lite varmare. Men man blir varm av alla vänner runt omkring sej som ser mår bra. Det skrattas och skålas. Det glädjer och värmer en.  


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för en jätte trevlig kväll!

Hihihihi, vem kan det vara som fotade er...?

En av dom som var tvungen att jobba idag, kan jag tänka mig. (Och en var ju med på fotot)....

/Marre.

2009-07-03 @ 14:55:37
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

......helt rätt gissat. Vi nämner inga namn (fniss) Kram Jenny

2009-07-03 @ 16:33:48
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej igen!Ni verkar ha haft det jätte trevligt :) Själv så skippade jag torsdagen i år.. inte likt mig

men kännslan ville som aldrig infinna sig.

Nu har äntligen maken kommit hem med bärbara datorn, så nu kommer jag ut på nätet igen jippiiii!!

Ha det så göött

Kram/Anneli

2009-07-04 @ 09:30:02
Postat av: Jenny

.....Annlie, din sommarpresent (kylbagen) är klar för avhämtning. Har du vägarna förbi så är det bara att komma in. Kram Jenny

2009-07-04 @ 10:36:46
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Klart att jag tittar förbi, hade ju kunnat göra det utan sommarpresenten också :) vi har ju semester &

vem vet maken följer kanske me (fniss) det går väl bra hoppas jag..

Kram

2009-07-04 @ 18:34:31
Postat av: Jenny

Det går jättebra, ni är varmt välkomna båda två. Ring bara före så att vi är hemma. Ha en fortsatt bra helg. Kram Jenny

2009-07-04 @ 19:08:36
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0