Vilken härlig dag.

Jag gick som sagt min morgon promenad, sedan pratade jag med Veronica. Hon ville att jag skulle följa med till mackarna och posta ett brev. Och det gjorde jag, det skadar ju inte med lite extra motion. Sedan har jag bara njutigt utav dagen och snusat lite extra på Lucas........som svarade med att kräkas på mig. Tack!

Tilde, Liam och Ida ville gå på bio så då passade jag och Veronica på att åka till Solbacken under tiden. Båda vi behövde nya blommor till altanerna. Tyvärr så finns det inte så mycket att välja på men det kan ju inte bli sämre än de sönder regnade blommorna man har.

Ikväll blev det kortspel.....gissa vem som vann?
Imorgon blir det shopping i Umeå med Per & Marika, så himla kul! Vi har bestämt att karlarna ska få bjuda på en god lunch.......och bära våra shopping påsar såklart.


Kommentarer
Postat av: Marika

Längtar:) Det blir skoj med shopping!!!

Vi ses på morgonkvisten...

kram

2009-07-27 @ 23:24:34
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vad trist med allt regnande...ni skulle ha hängt med till Prag - vi hade mer än 30 grader varmt 5 av 7 dagar...de sista två kom vi nog "bara" upp i 25 tror jag...! :) Längtar efter att höra allt om dunderfesten, Sandra har tydligen tappat rösten efter allt festandet! :)

2009-07-28 @ 22:22:43
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0