Vi fick fin besök idag....

......... vi fick sköta lilla Lucas. Hans mamma skulle klippa sig och göra sig fin(are) och hans pappa skulle fara och handla undertiden. Lucas var så snäll, go och glad. Och sket BARA 2 gånger!
Här kommer bildbevis till Lucas mamma och pappa att han skötte sig bra. Och vi gör gärna om det igen!


Tilde och Lucas låg och myste på golvet, tillslut "somnade" båda två.

Sedan blev det mer mys i soffan............

Så ung och redan massa brudar runt om sig, hur ska det sluta?

Av allt mys och pys så blir man hungrig, vilken tur att det finns flaska när mamma är hos frissan.

Kommentarer
Postat av: mamma

vi var å hälsa på Alvin idag vi

2009-07-08 @ 21:45:40
Postat av: Anneli

Hello... Så stor Lucas har blivit, det går så fort, Skönt för mamma Veronica att få sig en liten stund & kunna gå & klippa sig, det är tur att hon (dom) har en sån fin & omtänksam vän som du :)Tilde & Ida är så himmla fina tjejer, så otroligt söta & charmiga.. Själv har jag just ätit fjällröding som jag bakade i ugnen & fyllde med massa gott i & till det gjorde jag bakad potatis med två kalla såser till & kall öl Mmmmmm....sen spelade vi kubb, det kan inte bli så mycket bättre, & nu ska vi avsluta kvällen med att se en film. Oj vad det är härligt med semester (fniss)

Hoppas att din dag & kväll har varit bra oxå.

Kram

2009-07-08 @ 22:07:12
Postat av: Jenny

Tack! Fjällröding, mums så gott! Jag älskar fisk men inte Henke så det blir tyvärr inte ofta. Han kan äta grillad lax på sin höjd, tyvärr! Härligt med semester, kunde bara ha varit lite bättre väder. Kram på er oxå

2009-07-09 @ 00:42:35
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja vi älskar fisk båda två, men tyvärr så är Mattias allergisk mot skaldjur...(som jag älskar) vilket är jättetråkigt, så det blir nästan aldrig att jag äter det heller :(

Kram



2009-07-09 @ 09:50:34
Postat av: Jenny

då är ju skaldjur en perfekt grej att äta på en tjejmiddag.......eller hur? :-) Kram

2009-07-09 @ 10:51:46
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tjejmiddag , skaldjur.... absolut (fniss)

2009-07-09 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0