Torsdag, vad blir det?

.......jo, det blir städdag! Och denna torsdag även packdag. För idag skall det städas och packas inför vår lilla semestertripp.

Men det är en hel dag till det och nu ska jag ta mitt morgonkaffe och sedan ta tag i skurhinken. Lika bra att fortsätta svetta upp sig jag har nämligen varit duktig och gått min morgonpromenad, skönt! Jag brukar hinna ikapp de som går före mig men inte idag, den tanten var en liten kruttant med eld i baken. Så jag var flåsande efter henne halva sträckan.....

Igår fick jag ett sms från Anneli & Matti:
-Är ni hemma imorgon?
Klart vi är det när det kommer främmande, så vi sa varmt välkomna.
Kanske vi får bjuda på en slash, fastänn det är mitt på dagen. Men det är ju det som är semester, tjohoo!
Om nu inte regnet och åskan tar över...


Kommentarer
Postat av: mamma

Här har det blixtat ordentligt idag,,blixt å knall på en gång,Trevlig resa

2009-07-16 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0