Torsdag = städdag och SPA-dag

Jaha, veckorna går fort när man inser att det är torsdag igen och STÄDDAG!
Jag och Henke städa och gjorde bort det mesta på förmiddagen, det är skönt att ha det gjort. Efter lunch åkte jag och Alexandra på Aqua SPA för att njuta och må gott.
Tyvärr hade dom inte tid att plocka/färga mina bryn och fransar idag så det får bli imorgon. 

Alexandra njuter av sin ansiktsbehandling, sedan tog hon ½ kropps massage

Jag tog fotvård så nu har jag lika mjuka fötter som Lucas......nästan iallafall.
Det är som att gå på moln, så härligt!


Varför gör man inte det här oftare? 


 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej :)

Vi hade också städdag igår.. skönt att få det gjort, ha så svårt att slappna sv då det inte är städat. Jag skulle också behöva gå & fixa fötterna, men det blir som inte... får ta mig ikragen & boka tid, det finns en tjej i Ursviken som har fotvård, tidigare så hade hon verksamheten i stan men nu har hon det i huset där hon bor... hon är super bra & är hur gullig som helst (rekomenderas)verkligen.

Kram



2009-07-10 @ 09:21:44
Postat av: Marika

Men hur skönt ser inte det där ut då..?!

Det var ni värda båda två! Nu när du gjort fötterna så fina får vi hoppas att det blir mycket barfota väder:)

Kram Marre.

2009-07-11 @ 10:07:08
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0