Tack super gulliga Anneli!

Idag var Anneli och Matti förbi hos Oss och fikade.
Vad har hon med sig om inte en liten present.
Så snällt och så gulligt utav dig!
Det var en jättefin ljuslykta iittala. Tack ännnu en gång.


Vi satt först inne och drack kaffet. Pratade och surrade om allt möjligt.
Och vad ser vi, om inte solen som börjar skina där ute igen efter allt regn.
Ut, torka upp utemöblerna och fram med dynorna.
Och då passade jag på att bjuda Anneli på en Slash.
Eller Slush som Ida och Tilde sa (fniss)
Killarna fick en alkoholfri variant.
Det var trevligt, ni är varmt välkomna förbi fler gånger i sommar.
Och glöm inte ringa oss när ni ska fara till Svartröjnoret och fiska.
Vi hänger med givetvis med.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack själv... det var super trevligt... men det kan ju inte bli annat när man är i så trevligt sällskap som ni är :) Sjön förresten heter (Svartröjnoret)lite konstigt namn kan man tycka :)klart vi ringer så ni kan tillbringa några härliga timmar med oss ute i naturen... & förhoppningsvis få nån fisk på kroken också (fniss) Nu är i alla fall markstenen på plats, det blev riktig bra, får gör helt klart i morgon för det behövs nog sopas lite till på fogsanden som ska sätta sig & sjunka in. Lova nu att ni kör försiktigt i morgon (inte för fort fniss)& ha så kul, jag antar att du har datorn med dig eller...

Kramiz

2009-07-16 @ 21:34:36
Postat av: Jenny

Självklart har jag datorn med mig. Hur skulle annars mina bloggvänner få nått att läsa (fniss)

Vi lovar att köra försiktigt. Kram Jenny

2009-07-16 @ 21:45:12
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0