Tack för igår....

Igår hade vi en underbar kväll hemma hos våra vänner Marika & Per. Det bjöds på välkomstdrink och supergod mat. Det blev en kväll med mycket skratt och prat . Vi tjejer hängde sedan i baren och killarna kastade dart. Sedan avslutades den trevliga kvällen eller rättare sagt sena natten med ett parti Chicago. Som Henke fick äran att vinna. Marika nollställde oss alla så därför var vi inte klara föränn vid halv 3 tiden. Men nu vet vi........nästa gång blir det tufft för henne........jag ska göra allt för att få fyrtal (fniss) Om vi förlåter dig? Ska fundera på saken.....
Tilde sov kvar hos dom så det var bara jag och Henke som traskade hem i regnet.

Tjejerna hänger i baren....

Brudarna i baren.....

Äldre herrarna i baren....som just har spanat i brudarna.

Henke och Marika.....

Jag och Perra......
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Ett stort tack för igår kväll/natt! Vi hade jätte trevligt. Jag lovar nästa gång jag får fyrtal ska jag vara mer eftertänksam. (Fniss)

Ha en bra kväll!

/ Marre.

2009-07-26 @ 18:04:14
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som en trevlig kväll. Fina kort! Kram

2009-07-26 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0