Stadsfestivalen, här kommer vi!

Idag blir det festival för hela slanten. Först under dagen ska jag dit med Tilde, Peter (broder) och hans barn. Det blir väl lite karuseller och lunch. Kommer nog inte att få gå och shoppa  om jag känner mitt sällskap rätt.(fniss). Tänk att jag ska på stan och inte shoppa. Det hör inte till vanligheten. Tur att festivalen bara är en gång / år (fniss) Senare under dagen kommer Tilde att åka till farmor och farfar´s stuga. Varför? Jo, för ikväll åker party glasögonen på. Då ska Henke tillsammans med partybrudarna Jenny, Veronica och Marika in till festivalen. Där ska vi äta middag och bara njuta av sommaren, festivalen och semester med att ha skoj och trevligt.
Så vi ses väl på festivalen?



Nä, som ni alla vet så städas det på torsdagar hemma hos oss. Så det är väl bara att ta fram dammtrasan och skurhinken. Pust, i denna värme!
Men jag tror att jag lämnar golven till Henke, jag hinner nog inte det innan festivalen skall besökas.
Skulle även vilja gå ut och gå......men jag har tusen ursäkter att inte göra det. Som vanligt!
Så det får bli dammtrasan och jaga dammråttorna istället. Det måste ju räknas som motion det oxå (fniss)

Till mina vänner:
Stanna upp och njut av ögonblicket. Dra åt handbromsen i ditt liv och lukta på en blomma, betrakta en vacker vy eller njut av någon bra musik!
Man måste inte göra allt idag, det kommer även en dag imorgon. Finns det någon som tackar dig för att du stressar igenom ditt liv.
Livet går inte i repris, det är nu du ska njuta. Var rädd om er, och glöm inte att även du är värdefull.

Kommentarer
Postat av: sandra

tack, men vi söker nått större än en två:a.. funderar på radhus eller småhus, men vi vet inte säkert förns gugge vet om han får jobb på ske-å kraft eller piteå enregi, Det beror på hans jobb vart vi bor :)

2009-07-02 @ 11:48:38
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: mamma

okej.ni lär väl bli yra i knoppen av både karuseller å annat,ha det så trevligt.Kram

2009-07-02 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0