Riiinnnggg, riiiinngggg, rriiinnnggg!

Det är inte roligt när man vaknar av mobilen tidigt på morgonen, och den på andra ändan av luren har PANIK! Hallå, jag ligger och sover men ingen fara jag är vaken nu. Iallafall problemet är löst och jag kan om jag vill somna om igen men nu är jag ju liks vaken. Så varför sova när jag kan få min egen lilla morgontid med en kopp kaffe i lugn och ro.

Problemet var en biljett som var kvarglömd hemma, men vilken tur att jag hade en kopia på mailen. Vilken tur att tekniken har gått framåt.


Kommentarer
Postat av: mamma

En person fick en påringning,å svarar.

Den som ringde bad om ursäkt för att han ringt fel.

Då sa den förste,"Det gjorde iget jag skulle liks svara" kram

2009-07-07 @ 09:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0