De orden betyder så mycket för mig som vän!

Jag blir så glad. När Marika kom över igår så hade hon jättefina blommor med sig med ett kort där det stog så underbart fina ord till mig som vän. Dom orden som står på kortet ska jag verkligen bära med mig.

Finns det något som värmer ett hjärta mer än att man får höra fina ord från en vän?
Finns det något som kan ge en så mycket energi som fina ord av en underbar vän?
Finns det någon glädje som kan betyda så mycket som när man får höra att man är en fin vän?

Och TACK till att få ha fått lära känna dig och Per, ni är oxå helt underbara. 

Tack än en gång , för kortet med de underbart fina orden och de fina blommorna!

Kommentarer
Postat av: Marika

Du är värd blommorna alla dagar! Att få lära känna någon som är så omtänksam, gullig och go är så underbart! Tänk att det kan bli så rätt ibland...

Kramis Marre.

2009-07-03 @ 14:50:52
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

......ibland finns vännerna närmare än man tror. Som nu bara tvärs över gatan (fniss). Kram

2009-07-03 @ 15:54:17
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0